معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان گفت: با تلاش و همکاری فعالان گردشگری، اصناف، هیچ شکایتی در نوروز ۱۴۰۲ از سوی گردشگران در این استان ثبت نشد.
بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان، علی خاکسار گفت: در نوروز سالجاری ۴۵۸ مورد بازدیدهای نظارتی توسط کارشناسان ما از مراکز پذیرایی، تفریحی، اقامتی انجام شد که خوشبختانه خروجی این آمار، شکایات امسال تقریبا به صفر رسیده است و این نشان دهنده رضایتمندی حداکثری در استان است.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان گفت: بازديدهای نظارتی از مراکز اقامتی ۲۲۵ مورد و تعداد بازديدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی ۶۶ مورد، بازديدهای نظارتی از رستوران ها و مراکز پذيرايی و بينراهی ۱۳۷ مورد بوده است.
خاکسار تصریح کرد: در این بازدیدها ۴ مرکز اقامتی، ۲ دفتر خدمات مسافرتی و ۲ مراکز پذيرايی مورد تشویق قرار گرفتند.
او ادامه داد: به ۱۲ مرکز اقامتی، یکدفتر خدمات مسافرتی و شش مراکز پذيرايی نیز به منور رعایت قوانین مربوطه تذکر داده شد و اخطار کتبی به ۲ مرکز اقامتی و یگ مرکز پذيرايی داده شد.
معاون گردشگری همدان تصریح کرد: از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و مراکز پذيرايی و بينراهی و اماکن جاذبههای گردشگری خوشبختانه هیچ شکایتی واصل نشد.