پنجشنبه 19 مهر 1403

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پرتال اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان را به اطلاع می رساند:

  1. فرم های الکترونیکی ارتباطی در صفحه اصلی وب سایت و در میز خدمت موجود بوده و می توانید با مراجعه به این قسمت، فرمهای مذکور را ارسال فرمایید. بدیهی است پس از بررسی توسط مراجع مذکور، پاسخ به آدرس شما ارسال خواهد شد.
  2. در قسمت «ارتباط با ما» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیران اداره کل اطلاعات تماس کارشناسان و شماره مستقیم آنها جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است . 
  3. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده، به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  4. تارنمای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان به صورت تمام وقت در دسترس بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی می گردد.
  5. اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.
  6. زمان خروج از دسترس تارنمای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان
  7. جهت سهولت در دانلود اطلاعات از روی سایت لطفا نرم افزار دانلود منیجر بر روی سیستم خود نصب نمایید.

تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای اداره کل بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان روزهای جمعه انجام خواهد شد.