بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پرتال اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان را به اطلاع می رساند:
- فرم های الکترونیکی ارتباطی در صفحه اصلی وب سایت و در میز خدمت موجود بوده و می توانید با مراجعه به این قسمت، فرمهای مذکور را ارسال فرمایید. بدیهی است پس از بررسی توسط مراجع مذکور، پاسخ به آدرس شما ارسال خواهد شد.
- در قسمت «ارتباط با ما» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیران اداره کل اطلاعات تماس کارشناسان و شماره مستقیم آنها جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است .
- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده، به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
- تارنمای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان به صورت تمام وقت در دسترس بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی می گردد.
- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.
- زمان خروج از دسترس تارنمای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان
- جهت سهولت در دانلود اطلاعات از روی سایت لطفا نرم افزار دانلود منیجر بر روی سیستم خود نصب نمایید.
تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای اداره کل بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان روزهای جمعه انجام خواهد شد.