چهارشنبه 09 مهر 1399

متقاضیان مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی همدان مصاحبه تخصصی شدند

متقاضیان مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی همدان  مصاحبه تخصصی شدند

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان گفت:

          باعنایت به ماده 3 از فصل دوم دستورالعمل نظارت و رسیدگی به شکایات تأسیسات گردشگری مبنی بر تشکیل کمیته های فنی استانی نظارت بر تاسیسات گردشگری، با هدف تمرکز زدائی و تکریم ارباب رجوع و جلب مشارکت بخش خصوصی در مورد رسیدگی به تخلفات و شکایات اشخاص  از تأسیسات مزبور، همچنین رعایت مقررات مربوط به ترتیبات و مراحل صدور مجوز تاسیسات گردشگری، اولین جلسه کمیته فنی بدوی نظارت استانی با حضور کلیه اعضاء روزچهارشنبه در محل سالن جلسات اداره  کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همدان  علی خاکسار گفت:  در این جلسه از 5 نفر از متقاضیان مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب مصاحبه تخصصی بعمل آمده  و  به دو  مورد شکایت دریافتی از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.

       علی خاکسارگفت؛  مديران فني در دفاتر و شركت هاي خدمات مسافرتي وظايفي از جمله: برنامه  ریزی و تنظیم بسته های سفر، هماهنگي و رزواسيون هتل ها و مراكز اقامتي، اخذ رواديد، هماهنگي با شركت هاي كارگزاري صدور بيمه مسافري، بررسي راهكارهاي ارائه تبليغات و بازار يابي  را بعهده دارند و برای فعالیت در دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی بعنوان مدیر فنی طی نمودن دوره تخصصی مدیر فنی در موسسات آموزشی گردشگری و دریافت گواهینامه مربوطه، تسلط به یک زبان خارجی و قبولی در مصاحبه تخصصی الزامی است. علی خاکسار اظهار داشت: حضور5 نفر متقاضی مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی نشان از عزم و اراده فعالین این حوزه در بازگشت رونق از دست رفته گردشگری است که امیدواریم با نابودی ویروس کرونا و ایجاد جوی آرام و ایمن، هرچه سریعتر شاهد تکاپو و  فعالیت همه تاسیسات گردشگری و فعالین این حوزه باشیم.

محمدرضا خلجی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.