معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان : تبلیغات گردشگری اولویت اول برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان در پسا کرونا است.
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان ، امروز 4شنبه 7خردادماه ، علی خاکسار گفت: « یکی از روشهای اثر گذار تبلیغات در مقاصد گردشگری برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا در طول سال ، ویژه گروه های هدف، برگزار می شود.»
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: « استان همدان بعنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، بمنظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتری از بازار گردشگران داخلی نیازمند تبلیغات و بازاریابی متمرکز و برنامه ریزی شده می باشد که یکی ازبرنامه های بازاریابی پیش بینی شده برای ماه های آتی، فم تور(تورآشنا سازی) ویژه اصحاب رسانه، خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان، آژانس داران فعال در حوزه تور های داخلی و بلاگر های داخلی سفر است که در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد. »
او ادامه داد: « برای اثرگذاری بهتر، در این فم تور ظرفیت محدودی (حدود 20 نفر) پیش بینی شده است و این مهمانان به مدت پنج روز در تور آشناسازی همدان حضور داشته و با جاذبههای گردشگری استان آشنا خواهند شد.»
خاکسار گفت: « این افراد طی مدت حضور خود در همدان و در بازدیدی که از جاذبههای تاریخی ، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص این جاذبهها نیز میپردازند» .
او در پایان گفت: « با تداوم برنامه های تبلیغاتی از جمله تور آشنا سازی حاضر میتوان امیدوار بود رکود و تعطیلی ناشی از کرونا متوقف و روند بهبود و بازیابی رونق دوباره گردشگری را شاهد باشیم.»