مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ایام نوروز ۱۴۰۳ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان و مدیرانکل دستگاههای اجرایی و خدماتی استان ، بر ساماندهی خدماترسانی به گردشگران نوروزی در سطح استان تأکید کرد.
بهگزارش روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان، روز ۲۱ دیماه، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان برای ایام نوروز ۱۴۰۳ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرانکل دستگاههای اجرایی و خدماتی استان همدان برگزار شد.
در این جلسه محسن معصوم علیزاده ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز سال گذشته و تبیین وظایف کمیتههای دوازدهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاههای اجرایی و خدماتی استان و فعالیتهای نظارتی برای رضایتمندی هرچه بیشتر گردشگران ورودی به استان همدان در سالهای گذشته رضایتمندی ۸۰درصدی را شاهد بودیم، لازم است در ایام نوروز آینده، اقدامات مورد نیاز برای بهسازی نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی و ادامه روند فعالیت بازارچههای صنایعدستی در دستورکار مسئولین ذیربط قرار گیرد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان گفت: تولید محتوا مبتنی برواقعیت افزوده و هوش مصنوعی ، تولید محتوا به زبانهای چینی و روسی و تدوین جدول رویدادهای گردشگری استان و مطالعه طرح جامع گردشگری استان همدان و برپایی تورهای آشناسازی داخلی و خارجی از جمله فعالیتهایی است که در استان انجام شده و یا درحال انجام است.
امیررضا یوسفیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان نیز در این جلسه گفت: تلاش داریم تا در جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با همکاری و هماهنگی تشکلها و اداراتکل استان ، موانع گردشگری و اقامتی استان را در ایام نوروز سال جدید به حداقل برسانیم. لذا مقرر شد تا طی جلسات متعدد کمیتههای ستاد اجرایی خدمات سفر استان پیش از شروع ایام نوروز سال جدید و با حضور و همکاری نهادهای مختلف همانند استانداری ، ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای، ادارهکل هواشناسی، ادارهکل جهاد کشاورزی، پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس استان و سایر سازمانهای ذیربط، ساماندهی و رفع موانع گردشگری، اقامتی، فرهنگی و جادهای استان همدان در دستور کار قرار گیرد.