مسئول نقلیه:بهرام ایرجی
دریافت خودرو و انجام مراحل تحویل و آماده سازی فنی وسایل و تجهیزات –هدایت و رانندگی وسیله نقلیه مطابق با قوانین و مقررات ذی ربط – اقدامات لازم برای ارزیابی فنی خودرو و تجهیرات آن در مراکز کنترل فنی و سرویس دوره ای خودروها
مسئول امور اداری : رضا محمدی
برنامه ریزی ، اقدام و نظارت در اجرای مناسب و دقیق قوانین و مقررات اداری و استخدامی در اداره – ثبت اطلاعات کارگزینی کارمندان در سامانه های مربوط- بررسی و پیگیری پیشنهاد ها و درخواست های واصله در خصوص انتقال – ماموریت – جابه جایی و مرخصی – اقدامات لازم برای ارائه خدمات مرتبط با امور بیمه و رفاه کارکنان
رئیس اداره مالی : امین بهمن پور
طراحی و استقرار ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و الویت بندی نیازهای مالی و تجهیرات اداره- برنامه ریزی ، اقدام و نظارت در زمینه تامین منابع مالی و اجناس و تجهیزات مورد نیاز اداره با بیشترین کارایی و اثر بخشی – تخصیص منابع مالی وتجهیرات به واحدها اداری مطابق با نیازها و ضوابط و اعتبارات مصوب
مسئول بایگانی : حجت شمس
جمع آوری ، طبق بندی ،تلخیص و ارائه مدارک و سوابق مورد نیاز مدیر مربوطه – جابه جایی فیزیکی اسناد و مرسولات واحد مربوطه – انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی پرونده ها – تفکیک و ارسال نامه های صادره به واحدهای ذی ربط
مسئول دبیرخانه : پریماه خسروی
وصول نامه های ارسالی و ارجاع آن به مسئولین – ثبت نامه های وارده و ارجاعی به همکاران و پیگیری سوابق نامه ها- پاسخ به مراجعین جهت رد یابی درخواست ها – صدور و تفکیک و ارسال نامه های صادره به واحد های ذی ربط
مسئول انبار : ماکان جواد جابری
اجرای صحیح انبار داری در مورد وردو وخروج هر نوع کالا با رعایت تشریفات اداری – مراقبت در ارسال گزارشات دوره ای و مستمر – تعیین کالاهایی که باید در انبار نگهداری شود و نظارت بر ورود و خروج لوازم و اجناس و کالا و همچنین امضاء کلیه اسناد مربوطه – نگهداری مدارک موجودی واقعی کالاه در انبار
تدارکات : سید حمید موثق
پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق در چارچوب ضوابط خرید – پیگیری اخذ استعلام بهاء در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان معتبر – تلاش و دقت برای گزینش بهترین کالا و مواد برای خریداری – تحویل اجناس خریداری شده به انبار
امین اموال : خلیل عاشقی
رویت کالاهای خریداری شده و تحویل و تحول کالا با حضور کارپرداز و انباردار – تطابق کالا با برگه درخواست از نظر صحت و سلامت و مرغوبیت و صدمه دیدگی با حضور کارشناس فنی – الصاق برچسب اموال و ثبت آن در دفتر مربوطه – به روز آوری فرم 16 اموال بصورت شش ماه یکبار